דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת אידאה מערכות מידע מרחיבה את פעילותה לפורטוגל 

מאת    [ 13/04/2009 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2539 פעמים ]

במסגרת ההסכם תשווק החברה בפורטוגל את פתרונות ניהול המידע של חברת אידאה, תוך התמקדות בקונספט הייחודי שפותח ע"י החברה, המספק מענה כולל ומקצועי לניהול כל המידע במוסדות העוסקים בשימור מורשת תרבותית והיסטורית, החל משימור, דרך ניהול וכלה בחשיפת המידע לציבור הרחב.
כמו כן, העסקה כוללת הכשרת עובדים, שיווק ותמיכה בטכנולוגיה ובשירותים עבור חברת TOPICK.

אידאה הישראלית, תבקש להגיע ללקוחות חדשים דרך חברת TOPICK , המפיצה פתרונות ניהול מידע בפורטוגל ובמדינות דוברות פורטוגזית נוספות, כשצפי תחילת השיווק יהיה ברבעון השני של 2009.
חברת TOPICK, המתמחה בסקטור הציבורי והממשלתי, מתכוונת לשווק את מוצרי אידאה המבוססים על תשתית ה Archive,Library,Museum - IDEA@ALM, למוסדות תרבות ומורשת בפורטוגל, ובאמצעות כך להרחיב את סל פתרונות ניהול המידע שהיא מציעה ללקוחותייה.

Nuno Torre do Vale, מנכ"ל חברת TOPICK, מסר כי "הסכם ההפצה עם חברת אידאה תואם את אסטרטגיית החברה ועונה על מטרותיה. ההסכם יתרום באופן משמעותי להתרחבות נוספת של החברה בתחום פתרונות ניהול המידע והידע לארגונים היסטוריים ותרבותיים, ומהווה צעד נוסף בתהליך הצמיחה הטבעי של החברה בהרחבת עסקיה בתחום זה".

מנכ"ל חברת אידאה, גיל לין, אמר: "החתימה על הסכם להפצת מוצרי אידאה בפורטוגל, הינה חלק מהמהלך האסטרטגי העסקי של אידאה להרחבת פעילותה ונוכחותה ברחבי אירופה, ומהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה לקראת השלמת החתימה על הסכמי הפצה עם חברות נוספות באירופה".
עוד הוסיף לין, כי "הניסיון והמיומנות של TOPICK בפרויקטים של ניהול מסמכים, עבודתם הצמודה עם ארגונים מעולם הארכיונאות והספריות בהשגת פיתרונות מתוחכמים עבור לקוחותייהם, והכרותם עם השוק האירופאי, הם שמעוררים בנו ביטחון ש TOPICK ישכילו להבין את הצרכים של לקוחותינו וכיצד ניתן יהיה לשרת אותם באופן הטוב ביותר".

על אידאה מערכות מידע
אידאה מערכות מידע, הינה חברת תוכנה בינלאומית, המובילה בתחום ניהול המידע במוסדות מורשת ותרבות ומאפשרת ניהול, שימור וחשיפה של כל נכסי המידע בארגונים אלה.
מערכת Archive,Library,Museum - IDEA@ALM, מביאה לידי ביטוי את תפיסת ה ALM של אידאה לשילוב כל המידע ההיסטורי והתרבותי תחת מערכת אחת. באמצעות תשתית אינטגרטיבית ורב לשונית זו, מספקת אידאה פיתרון שלם המכסה את כל האספקטים לניהול מידע במוסדות מורשת ותרבות היסטורית - החל מקבלת המידע, דרך מיונו וניהולו ועד לחשיפתו לציבור הרחב. אידאה פועלת בישראל, אירופה ובארה"ב.

על TOPICK
חברת TOPICK העולמית הינה חברת יעוץ ופיתוח פתרונות לניהול מידע, היושבת בליסבון ופועלת ברחבי פורטוגל ובמדינות דוברות פורטוגזית נוספות.
החברה, אשר מתמחה בסקטור הממשלתי והציבורי ואף פעילה בפרויקטים ייחודיים בתחום הביטחוני, מציעה ללקוחותיה מינוף של יכולות החיפוש, האיחזור ועיבוד כל המידע והידע הנדרש לארגונם.
חברת TOPICK פועלת בתחום המערכות לניהול מסמכים, בעלת הכרות רבה עם שוק הארכיונים והספריות הבינלאומי ולה ניסיון עשיר בניהול פרויקטים בתחומים מגוונים.
אידאה מערכות מידע, הינה חברת תוכנה בינלאומית, המובילה בתחום ניהול המידע במוסדות מורשת ותרבות ומאפשרת ניהול, שימור וחשיפה של כל נכסי המידע בארגונים אלה. מערכת IDEA@ALM מביאה לידי ביטוי את תפיסת ה ALM של אידאה לשילוב כל המידע ההיסטורי והתרבותי תחת מערכת אחת אינטגרטיבית ורב לשונית, ומספקת פיתרון שלם לניהול מידע במוסדות מורשת ותרבות היסטורית
http://www.idea-alm.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב